Ik heb net een bestelling gedaan, maar wat is de verdere procedure?
De procedure is het verwerken van de bestellingen: Als u artikelen via jakosportshop.be heeft besteld,
krijgt u binnen enkele minuten via het opgegeven email adres de bevestiging van de bestelling
met het bestelnummer.
Indien u heeft gekozen voor de betaalmethode: vooraf overmaken, zullen wij uw order
verwerken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. (Het verwerken van de bestellingen
gebeurt alleen tijdens kantooruren: maandag tot en met vrijdag).
Wanneer de artikelen binnen zijn van de leverancier, worden deze zo snel mogelijk verstuurd naar
het opgegeven afleveradres. De transporteur levert binnen enkele werkdagen.
Kan de kleding ook bedrukt worden?
Geen probleem, stuur een email naar jakosportshop@tretton.eu met de volgende gegevens:
- Wat moet bedrukt worden (naam, nummer, afbeelding,..)
- Waar moet het bedrukt worden
- Hoeveel kleuren
- Grootte
Wij kunnen u een richtprijs doorgeven. Indien het daadwerkelijk bedrukt moet worden, dan kan
u de bedrukking doormailen: altijd .EPS bestand!
Is alles beschikbaar op onze webshop?
Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan ook contact met je
opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeld staan, kunnen geen rechten
worden ontleend. Deze indicatie op de website is géén garantie van beschikbaarheid.
Ik zoek iets wat ik op de website niet kan vinden.
Vanwege het grote aanbod is het goed mogelijk dat wij een artikel wel kunnen leveren maar
niet op de website hebben staan. Neemt u gerust contact met ons op.
Kan ik wanneer ik iets bestel de bevestiging per email ontvangen?
Na een bestelling krijgt u automatisch een bevestiging van uw bestelling. Heeft u deze niet
gekregen neemt u dan contact met ons op.
Welke transporteur zorgt voor de bestelling?
Voor het bezorgen van de bestellingen hebben wij een samenwerking met B-post en DPD.